گنجه گنجه .

گنجه

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

اگرچه برندها مي توانند با استفاده از سئو داخلي موفق باشند، اما مزاياي متعددي براي برون سپاري سئو وجود دارد.

هدف شما اين است كه بهترين راه براي پيشبرد سئو را پيدا كنيد و سودآوري آن براي شركت يا سازمان شما باشد.

گزينه هاي شما:

سئوي خود را برون سپاري كنيد.

سئوي خود را در خانه نگه داريد.

پاسخ براي همه يكسان نيست. و انتخاب امروز شما ممكن است يك سال ديگر يكسان نباشد.

در اينجا شش دليل منطقي است كه سئو را برون سپاري كنيد.

1. رفع مسئوليت

بسته به اندازه و تركيب تيم شما، ممكن است تعداد زيادي از افراد بازاريابي، فني و/يا محتوايي داشته باشيد كه كلاه هاي زيادي بر سر دارند يا مسئوليت هاي متعددي دارند.

اصول سئو به عملكردهايي نياز دارد كه فراتر از جنبه هاي اصلي تحقيق، استراتژي ها و اجراي تاكتيك ها باشد. اين شامل محتوا، IT، UX و توانايي پيمايش در هر گونه عملكرد قانوني يا انطباق است.

برون سپاري سئو اغلب يك مسئوليت (يا چندگانه) را از كاركنان بازاريابي حذف مي كند، و به آنها اجازه مي دهد تا بيشتر از اينكه يك متخصص شوند و در يك كانال خاص عميق شوند، از تلاش خود عقب نشيني كنند.

2. ايجاد پاسخگويي

عميق تر از فكر كردن به مسئوليت هاي روزمره، فكر كردن به مسئوليت هاست.

زماني كه فردي كلاه زيادي بر سر دارد (از جمله كلاه سئو)، تمركز بر روي كار مورد نياز و پاسخگويي كامل براي پيشرفت و عملكرد دشوار است.

سئو زمان مي برد. با اين حال، براي دستيابي به مزاياي بلند مدت، به اجراي تاكتيكي زيادي در كوتاه مدت نياز دارد. بايد در قبال كار مسئوليت پذير باشد.

يعني توانايي تجهيز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نيازهاي مجاور (محتوا، فناوري اطلاعات و غيره) براي انجام درست كار. به علاوه، بايد انتظاري از يك استراتژي، شاخص هاي كليدي عملكرد و زمان براي چگونگي وقوع و اندازه گيري آن وجود داشته باشد.

يك منبع پاره وقت، يا منبعي كه همه منابع و تخصص مورد نياز را ندارد، نمي تواند به طور منصفانه براي عملكرد و كيفيت تلاش پاسخگو باشد.

3. اعتدال داشتن

من در طول سال‌ها حتي در سمت نمايندگي چيزها ياد گرفته‌ام كه داشتن يك نفر در وسط به‌عنوان ناظم به چه معناست.

داشتن يك شخص ثالث، يا شخصي كه در امور روزمره سازمان تعبيه نشده است، مي تواند يك مزيت بزرگ باشد.

آن شخص يا گروه مي‌تواند چيزهايي را ببيند كه در هنگام سر و كار داشتن با ساير فعاليت‌هاي بازاريابي، عمليات، فعاليت‌هاي فروش يا خدمات مشتري از قلم مي‌افتند.

درست مانند اينكه نويسنده اي كه نسخه خود را تصحيح مي كند ايده آل نيست، بازارياب هايي كه كار خود را بدون ديدگاه بيروني انجام مي دهند، مي توانند زمان سختي داشته باشند.

4. ايجاد ثبات

سازگاري مي تواند يك مسئله براي تمركز سئو داخلي باشد. مگر اينكه بخشي از يك تيم اختصاصي SEO باشد، هميشه به احتمال زياد يك علاقه رقابتي وجود دارد.

اخراج خدمات مشتري، يا نياز به كار با سرنخ ها، اغلب مي تواند بر سئو و عناصر يك برنامه اولويت داشته باشد كه امروز تأثير فوري نخواهد داشت.

تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژي كلي سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولويت بندي آسيب مي بيند.

5. براي آوردن تخصص

توانايي به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نياز براي ايجاد، حفظ و تطبيق يك استراتژي سئو مي تواند در داخل انجام شود.

الگوريتم ها و نتايج جستجو دائما در حال تغيير هستند. رقبا همه جا هستند و سيل اطلاعات (دقيق يا نادرست) وجود دارد.

حتي درخشان‌ترين سئوي داخلي نيز بايد بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقيق بماند. فراتر از استراتژي و اجراي تاكتيكي، هميشه يك مشكل جديد براي حل يا چيزي براي عيب يابي وجود دارد.

براي يك سازمان پيچيده يا وب سايت بزرگ، سئوي حرفه اي بودن چالش برانگيز است. براي برندها و مشاغل كوچكتر، استخدام يك نفر، چه رسد به چند نفر، فقط براي سئو سخت است.

6. براي بهبود ROI

سئو سايت تضميني  ممكن است چه تلاش در داخل يا با يك شريك انجام شود. با اين حال، زماني كه «كلاه»، مسئوليت‌پذيري و تخصص مي‌تواند مشكل باشد، هميشه آسان‌ترين كار نيست.

اگر سئو كار مي كنيد، روي افراد، فناوري، محتوا و اندازه گيري سرمايه گذاري مي كنيد. شما مي خواهيد بدانيد كه بازده آن سرمايه را دريافت مي كنيد.

برخي از تيم‌ها و سازمان‌ها به خوبي براي يك تيم داخلي تنظيم شده‌اند كه مي‌تواند با همه ذينفعان براي پيشبرد كارها از نزديك همكاري كند.

اگر يك تيم داخلي داريد يا قصد سرمايه گذاري در آن را داريد، حتما اين دلايل برون سپاري را در ذهن داشته باشيد تا مانعي براي رسيدن به اهدافتان نشوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۳۶ توسط:خوشبخت از عشق موضوع:

پيشنهادهاي جديدبراي گره‌گشايي از مذاكرات

پيشنهادهاي جديدبراي گره‌گشايي از مذاكرات

 

تهران و واشنگتن از بررسي پيشنهادهاي جديد مسئول سياست‌خارجي اتحاديه اروپا براي گره‌گشايي از مذاكرات خبر مي‌دهند.

پس ‌از طرح «پيشنهادهاي جديد برجامي» ازسوي اتحاديه اروپا و پيگيري رايزني‌ها در اين راستا، برخي مقام‌ها و رسانه‌هاي غربي تلاش كردند اين پيشنهاد را «آخرين فرصت» براي احياي توافق هسته‌اي سال ???? قلمداد كرده و با به‌راه انداختن بازي‌ رسانه‌اي، جمهوري‌اسلامي را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاكنون اخبار موثقي از محتواي پيشنهادهاي جديد اتحاديه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از يك‌سو وزارت امورخارجه آمريكا اعلام مي‌كند كه اين كشور درحال بررسي اين موضوع است و ازسوي ديگر مذاكره‌كننده ارشد ايران از تبادل‌نظرهاي «جدي» و «سازنده» با طرف‌هاي مقابل پيرامون مذاكرات وين خبر مي‌دهد. علي باقري‌كني دراين باره در حساب توييتري خود نوشت: «ما نيز ايده‌هايي براي جمع‌بندي مذاكرات، هم از لحاظ شكلي و هم محتوايي داريم كه به اشتراك گذاشته خواهد شد

در روزهاي اخير يك ديپلمات اروپايي و يك مقام آمريكايي وجود ضرب‌الاجل در مذاكرات را رد كردند، اما تأكيد آنان بر اينكه «زمان براي مذاكرات رو به‌پايان است»، نشان مي‌دهد طرف‌هاي مقابل همچنان از راهبرد «اولتيماتوم» به‌عنوان حربه‌اي براي تحت‌فشار قرار دادن ايران و تغيير مسير گفت‌وگوها استفاده مي‌كنند.

برهمين اساس هم بود كه جوزپ بورل، مسئول سياست‌خارجي اتحاديه اروپا در روزنامه «فايننشال تايمز» نوشت: «بايد براي استفاده از اين فرصت بي‌مانند با هدف رسيدن به موفقيت تصميم‌هايي اتخاذ كنيم و پتانسيل بزرگ اجراي كامل اين توافق نشان داده شود، من هيچ جايگزين مؤثر يا جامع در دسترسي نمي‌بينم

اين درحالي است كه سخنگوي وزارت امورخارجه آمريكا در نشست‌خبري اخير خود گفت كه واشنگتن درحال بررسي پيش‌نويس تفاهم براي بازگشت متقابل به پايبندي كامل برجام است كه بورل با آمريكا و ايران به اشتراك گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغييرات پيشنهادي ازسوي اتحاديه اروپا هستيم و درمدت كوتاهي به آنها پاسخ خواهيم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-khabarevije-ir-category-d8-af-db-8c-d9-86-d9-88-d9-85-d8-b0-d9-87-d8-a8-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C

https://cascade.org/node/6583?page=86#comment-73655

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=72#comment-128010

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/494107

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.YqrGc3ZBzrd

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=102#comment-106258

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/bredegaard-posten-maj-2022m4a

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/494108

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/473683/miami-locksmith-services-locksmithing-in-the-land-of-the-sun/view/post_id/1297089

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۵:۱۴ توسط:خوشبخت از عشق موضوع:

دستگاه پركن چمران

دستگاه پركن چمران

 

يكي از مهم ترين دستگاه ها در صنعت دستگاه پركن مي باشد، دستگاه پركن جهت پر كردن انواع مايعات، انواع پودر و … در صنعت بسته بندي محصولات استفاده مي شود. همانطور كه از نام دستگاه نيز مشخص است كاربرد اصلي اين دستگاه پركردن مواد به داخل ظروف در فرايند پر كردن و بسته بندي محصولات است. البته ناگفته نماند كه دستگاه پركن انواع مختلفي دارد دستگاه پركن مايعات، دستگاه پركن انواع پودر و گرانول ها و … انواع دستگاه پركن مي باشند. دستگاه هاي پركن به طور مكانيكي يا اتوماتيك كار مي كنند اين ماشين ها مي توانند اتوماتيك و يا نيمه اتوماتيك توليد شوند و عملكرد پركردن بر اساس وزني يا تايمري قابل هدايت باشد.

دستگاه پركن

دستگاه هاي پركن در مدل هاي متنوعي توليد مي شوند. از دستگاه پركن پودري گرفته تا پركن مايعات ( دستگاه پركن مايعات غليظ ، پركن مايعات رقيق ) و … همگي در بخشي از صنايع كاربرد دارند. در تمامي صنايع خواسته يا ناخواسته استفاده از اين دستگاه وجود دارد.

 

دستگاه پركن پمپي

براي پركردن مواد غليظ و مواد شيميايي به صورت پمپ مي باشد

دستگاه پركن مايعات غليظ

مايعاتي كه داراي ويسكوزيته زيادي هستند جزو دسته ي مايعات غليظ محسوب مي شوند. از اين نوع دستگاه پر كن استفاده مي گردد.

كاربرد دستگاه پركن مايعات كوچك

علاوه بر اين كه كاربرد دستگاه‌هاي پركن مايعات را مي‌توانيم به دو حوزه مايعات غليظ و رقيق تقسيم‌بندي كنيم، اندازه دستگاه هم مي‌تواند در اين مورد به ما كمك كند. به طور كلي براي كارگاه‌هاي خانگي و كارگاه‌هاي كوچك نياز به يك دستگاه بزرگ نيست و از لحاظ اقتصادي براي كارگاه به صرفه نيست. بنابراين به اكثر كارگاه‌هاي خانگي توصيه مي‌شود كه به فكر خريد دستگاه پركن مايعات كوچك باشند.

به عنوان مثال اگر شما در يك مغازه كوچك يا در انبار منزل خود يك دستگاه عصاره گيري يا گلاب‌گيري داشته باشيد به راحتي مي‌توانيد از يك دستگاه پركن مايعات كوچك براي بسته بندي توليدات خود كمك بگيريد. شما در منزل يا در يك كارگاه كوچك به راحتي مي‌توانيد محصولاتي مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنياتي مانند دوغ و شير عصاره گياهان دارويي و انواع نوشيدني‌هاي رقيق توليد كنيد و به راحتي هم بسته بندي كنيد.

كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي

اما در مورد كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي مسئله تغيير مي‌كند و شما با تنوع بيشتري مواجه هستيد. در وهله اول شما با حجم بالايي از توليد مواجه هستيد كه اين حجم بالا نياز به يك دستگاه پيشرفته با توانايي بالا دارد. اما در طرف مقابل ممكن است يك كارخانه در حوزه مشتقات نفتي فعاليت كند كه توليدات آنها شامل گريس با گرانروي بالا و بنزين با گرانروي پايين باشد.

در اين حالت كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي تحت تأثير توليدات كارخانه و شرايط توليد آن‌ها قرار مي‌گيرد كه ممكن است تفاوت زيادي بين آنها وجود داشته باشد. بنابراين شما به هنگام خريد دستگاه پركن مايعات لازم است كه اين موارد را با شركت فروشنده در ميان بگذاريد تا آنها اطلاعات كاملتري در مورد دستگاه و شرايط استفاده از آن در اختيار شما قرار دهند. همين اطلاعات مختصر و اوليه در انتخاب دستگاه كمك زيادي به شما مي‌كند.

اصولاً كاربرد دستگاه پركن مايعات تحت تأثير نوع سيال و شرايط اختصاصي آن قرار مي‌گيرد. اين يعني ما براي مايعات غليظ دستگاهي متفاوت از مايعات رقيق داريم و شرايط آنها هم با هم فرق مي‌كند.

انتخاب دستگاه پركن مناسب

نوع دستگاه پركن غالبا وابسته به خواص نوشيدني محصول و نوع و شكل ظروف است. در مورد مايعات برخوردار از ويژگي جريان آزاد مانند نوشيدني‌ها، استفاده از دستگاه‌هاي با جريان زمان‌بندي شده يا سرريز مناسب است، در حالي كه براي محصولي با گرانروي بالاتر، پر كن پيستوني يا نوعِ جابجايي مثبت  مي‌تواند مناسبتر باشد.

نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نيز اهميت دارد. دستگاه‌ هاي با ويژگي جريان زمان‌بندي شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پركن‌هاي جريان زمان بندي شده، دستگاه‌هاي پر كننده حجمي هستند به اين معنا كه در هر سيكل پر كردن، دقيقا حجم يكساني از مايع را وارد ظرف مي‌كنند. اين دستگاه‌ ها براي پر كردن بسيار دقيق صرفنظر از شكل ظرف طراحي مي‌شوند. با اين حال اگر حجم ظرف متغير باشد، سطح پر شدن مي‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطري‌هاي شيشه‌اي، نمونه خوبي از ظروفي هستند كه غالبا شكل و حجم متغير دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۷:۵۲ توسط:خوشبخت از عشق موضوع:

الگوريتم اينستاگرام 2021 چيست؟

الگوريتم اينستاگرام 2021 چيست؟

اينستاگرام مرتباً به‌روزرساني‌هاي الگوريتم خود را اعلام مي‌كند. الگوريتم اينستاگرام اساساً محتوايي كه توسط كاربران اينستاگرام ديده مي شود را كنترل مي كند. بنابراين براي كسب‌وكارها و افراد با نفوذي كه در اينستاگرام كار مي‌كنند ضروري است كه بدانند الگوريتم اينستاگرام چگونه بر دسترسي ارگانيك آنها تأثير مي‌گذارد و چه كاري مي‌توانند در مورد آن انجام دهند. به روز رساني الگوريتم اينستاگرام در سال 2021 تغييرات زيادي را به همراه داشت. اينستاگرام اكنون محتوا را بر اساس پارامترهاي زير نمايش مي دهد :

 اگر اين مطالب براي شما كافي نبود ميتوانيد از سايت مستر فالوور كمك بگيريد.

 

1. اتصال

الگوريتم اينستاگرام با اين فرض كار مي كند كه افرادي كه قبلاً حساب شما را مشاهده كرده اند و با آن تعامل داشته اند، به احتمال زياد به پست هاي شما علاقه مند مي شوند. نوع ارتباطي كه با مخاطبان خود به اشتراك مي گذاريد را بررسي مي كند. برخي از مواردي كه او بررسي مي كند اين است كه چه كسي شما را دنبال مي كند، حساب شما را جستجو مي كند، روي پست هاي شما نظر مي دهد، پست هاي شما را به اشتراك مي گذارد يا ذخيره مي كند و موارد ديگر.

 

2. علاقه

هدف نهايي اينستاگرام اين است كه به مخاطبان خود محتوايي را ارائه دهد كه بيشتر به آن اهميت مي دهند. به همين دليل، تعريف مخاطب هدف و ايجاد محتواي مرتبط كمك زيادي مي كند.

 

ملاحظات ديگري وجود دارد كه مي تواند بر دسترسي اينستاگرام شما تأثير بگذارد. تعداد دفعاتي كه مخاطبان شما از اينستاگرام استفاده مي‌كنند، تعداد اكانت‌هايي كه دنبال مي‌كنند و ميانگين زمان جلسات كاربر برخي از آنها هستند. با اين حال، بر خلاف اتصال، به موقع بودن و علاقه، اين پارامترها تحت كنترل شما نيستند. بنابراين، چه كاري مي توانيد انجام دهيد تا مطمئن شويد از نظر تأثيرگذاري و تعامل در اينستاگرام رتبه بالايي داريد؟ فقط تاكتيك هاي زير را اعمال كنيد!

 

تاكتيك هايي براي بهبود دسترسي اينستاگرام شما

گرفتن لايك، كامنت و پست از پست هاي شما براي گسترش دسترسي اينستاگرام شما ضروري است. اگرچه آنها مهمترين شاخص براي سنجش موفقيت شما در اينستاگرام نيستند، اما نقش مهمي در افزايش حضور برند شما دارند. در اينجا چند نكته وجود دارد كه به شما كمك مي كند مطمئن شويد كه پست هاي شما به مخاطبان مناسب مي رسد.

 

1. به طور منظم در اينستاگرام پست بگذاريد

براي گسترش حضور آنلاين خود، مهم است كه دنبال كنندگان خود را درگير كنيد. بهترين راه براي انجام اين كار، پست كردن مداوم در اينستاگرام است. وقتي هزاران نفر و شركت هر روز منتشر مي كنند، اين امكان وجود دارد كه مخاطبان شما را فراموش كنند. براي اطمينان از اينكه اين اتفاق نمي افتد، فركانس را حفظ كنيد يا تعداد دفعات انتشار را افزايش دهيد. شما مجبور نيستيد هر روز پست بگذاريد. انتشار يك يا دو بار در هفته نيز به خوبي جواب مي دهد. اين ساده ترين و يكي از موثرترين راه ها براي افزايش دسترسي، افزايش تعامل و به دست آوردن فالوورهاي جديد در اينستاگرام است.

يكي ديگر از مزاياي انتشار منظم اين است كه به شما امكان مي دهد آزمايش كنيد و ارزيابي كنيد كه چه محتوايي با مخاطبان شما كار مي كند و چه چيزي نه. اين يك راه عالي براي برنامه ريزي استراتژيك محتواي خود به صورت ارگانيك است.

2. عكس ها و فيلم ها را با كيفيت بالا منتشر كنيد

مهم نيست كه چقدر ترفندهاي جادويي در جيب خود داريد، كليد رتبه بندي بالا در نمايش هاي فالوورهاي خود ايجاد محتواي با كيفيت است. در اينجا، محتواي با كيفيت به اين معني است كه نشريات نه تنها بايد مرتبط و جالب باشند، بلكه بايد چشم نواز نيز باشند. عكس ها و فيلم هاي با كيفيت بالا افراد را به شدت جذب پست هاي شما مي كند. بسياري از اوقات كاربران اينستاگرام يك عكس را لايك مي كنند، به اشتراك مي گذارند يا روي آن كامنت مي گذارند زيرا از نظر بصري جذاب است. اين براي شما مهم است زيرا به شما كمك مي كند تا با پست هاي خود درگير شويد. اين به معيار "اتصال" الگوريتم اينستاگرام كمك مي كند.

3. از IGTV بهترين استفاده را ببريد

باور كنيد يا نه، Reels و IGTV يك راه عالي براي بهبود اكانت اينستاگرام شما هستند. ايجاد درام يك راه عالي براي بازاريابي اينستاگرام است كه به كسب و كارها اجازه مي دهد اطلاعات مفيد را به روشي سرگرم كننده در عرض 15 تا 30 ثانيه به اشتراك بگذارند. گستره وسيع فيلترها و فايل هاي صوتي موجود، محبوبيت اين رسانه را افزايش مي دهد. از آنجايي كه درام ها يك ويژگي نسبتاً جديد هستند، اينستاگرام با ايجاد ديد خوب به سازندگان درام اطمينان مي دهد كه مردم بيشتر از آن استفاده مي كنند. علاوه بر اين، يك بخش جداگانه براي درام وجود دارد كه دوباره به سازندگان فرصت بيشتري براي كشف شدن توسط عموم مي دهد.

 

به طور مشابه، اينستاگرام مزاياي بسياري را براي كساني كه IGTV توليد مي كنند فراهم مي كند. اگر چيز مهم يا جالبي براي به اشتراك گذاشتن داريد كه در عرض 30 ثانيه قابل توضيح نيست، IGTV مفيدترين ابزار در اين مورد است. امكانات بي پاياني از نظر محتوا وجود دارد كه مي توانيد با كمك IGTV ايجاد كنيد. به گفته كارشناسان، IGTV در ايجاد وفاداري در بين فالوورها موثر بوده است.

 

4. استوري ها را يكي يكي در اينستاگرام آپلود كنيد

در حالي كه شما به طور مرتب عكس ها و فيلم ها را در اينستاگرام ارسال مي كنيد، همچنين بايد دائماً استوري ها را آپلود كنيد. استوري ها به عنوان راهي سريع براي دستيابي به مخاطبان شما عمل مي كنند و به آنها يادآوري مي كنند كه هيچ يك از پست هاي شما را از دست ندهند و آنها را مستقيماً درگير مي كند. مي‌توانيد نظرسنجي، آزمون‌ها انجام دهيد، از مخاطبان خود بخواهيد سؤال بپرسند و كارهاي بيشتري انجام دهيد. استوري هاي اينستاگرام حساب شما را فعال مي كند تا دائما ظاهر شود، كه براي ايجاد تعامل خوب است.

 

5. از هشتگ هاي مناسب استفاده كنيد

بهترين راه براي برآورده كردن معيار "علاقه" الگوريتم اينستاگرام به صورت ارگانيك، استفاده از هشتگ هاي مناسب، دقيق، دقيق و دقيق است. استفاده از هشتگ ها به مخاطبان شما اين امكان را مي دهد كه به راحتي محتواي مورد نظر خود را پيدا كنند. اگرچه اينستاگرام به شما امكان استفاده از 30 هشتگ در هر پست را مي دهد، اما مجبور نيستيد از همه آنها استفاده كنيد. در عوض، بايد روي هشتگ‌هايي كه مربوط به پست و نمايه شما هستند تحقيق كنيد و تمركز كنيد. استفاده از تعداد زيادي هشتگ تصادفي كه در واقع توضيحي درباره موضوع پست نيستند، مي‌تواند مانند هرزنامه به نظر برسد و ديد شما را كاهش دهد. بنابراين توصيه مي شود از هشتگ هاي محدود اما صحيح استفاده كنيد.

 

6. پست ها را در ساعات اوج بارگذاري كنيد

براي برآورده كردن مؤثر معيار «به‌موقع بودن» الگوريتم اينستاگرام، لحظه‌اي كه مخاطبانتان از اينستاگرام استفاده مي‌كنند، پست كنيد. در ساعات اوج مصرف اما سوال اينجاست كه چگونه مي توانيد تشخيص دهيد كه فالوورهاي شما آنلاين هستند؟ براي حل اين معما نياز به تحقيق، مشاهده و تحليل رفتار مخاطبان خود داريد. در اين مورد، اگر يك حساب تجاري داريد، Instagram Insights مي تواند كمك كند. با استفاده از اين ابزار رايگان اينستاگرام، مي‌توانيد بفهميد چه كسي با پست‌هاي شما تعامل دارد، جنسيت، سن، مكان و زمان‌هايي كه پست‌هاي شما بيشتر ديده مي‌شوند. بر اين اساس، مي توانيد پست هاي خود را به درستي برنامه ريزي كنيد.

 

7. با مخاطبان خود تعامل داشته باشيد

تعامل با مخاطب براي دستيابي به نتيجه بالا در پارامتر «اتصال» لازم است. هنگامي كه مردم در مورد پست هاي شما نظر مي دهند يا براي شما پيام ارسال مي كنند، آنها را ناديده نگيريد. شما بايد به مخاطبان خود نشان دهيد كه براي به دست آوردن قلب آنها اهميت مي دهيد. برخي از راه‌هايي كه مي‌توانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد، آپلود آزمون‌ها و داستان‌هاي تعاملي، نوشتن شرح‌هاي جالب، ارسال محتواي مرتبط، پاسخ دادن به سؤالات دنبال‌كنندگان و تشكر منظم از آنها براي حمايت مستمرشان است.

 

8. ميزبان يك دست يا مسابقه

ميزباني يك هديه يا مسابقه يك راه عالي براي دستيابي به مخاطبان هدف شما است. مي‌توانيد آگاهي از برند ايجاد كنيد، فالوورها، لايك‌ها، نظرات، اشتراك‌گذاري‌ها را پرورش دهيد و همچنين با افرادي كه واقعاً به آنچه شما ارائه مي‌دهيد علاقه‌مند هستند ارتباط برقرار كنيد. جزوه يا مسابقه بر اساس معيارهاي علاقه و روابط الگوريتم اينستاگرام كار مي كند. با اين حال، قبل از ميزباني يك مسابقه، بايد به دقت برنامه ريزي كنيد كه چه چيزي مي خواهيد از طريق آن به دست آوريد و بر اساس آن اعلام كنيد. جايزه بايد جذاب باشد و قوانين شما براي مشاركت بايد به گونه اي باشد كه مشاركت در انتشارات شما را تحريك كند.

 

9. از زيرنويس هاي تعاملي استفاده كنيد

كپشن ها نقش مهمي در سرگرمي و اطلاع رساني به مخاطبان شما دارند. با استفاده از عباراتي همراه با دعوت به اقدام، مانند «تگ كردن يك دوست»، «نظر دادن در مورد ديدگاه‌هاي خود» يا «از لينك موجود در بيو بازديد كنيد»، مي‌توانيد مستقيماً از مخاطبان خود بخواهيد كه آنچه لازم است را انجام دهند. اين برد مجدداً معيار لينك سازي الگوريتم اينستاگرام را حل مي كند.

اينها تنها برخي از راه‌هايي است كه مي‌توانيد زنده بمانيد و الگوريتم اينستاگرام 2021 را به ارث ببريد. آنها را اعمال كنيد و خودتان شاهد تغيير باشيد!

3 دليل براي از دست دادن فالووردر اينستاگرام

1. كم بودن فعاليت و يا فعاليت بيش از حد

شما اغلب به اندازه كافي فعال نيستيد و به اندازه كافي پست منتشر نمي كنيد يا بيش از حد منتشر مي كنيد. طبق نظر سنجي هاي صورت گرفته از تعدادي از كسب و كارهاي موجود در اينستاگرام، 40? ار آنها اشاره كردند كه عملكرد ضعيف تنها يكي از دلايلي است كه فالورها از دنبال كردن پيج آنها خودداري مي‌كنند. در همين حال، 33 درصد مي گويند كه انتشار پست هاي بيش از حد بدون محتوا جذاب و كاربردي مي تواند تأثير درستي داشته باشد.

وقتي صحبت از قرار دادن پست مي شود، بايد تعادل گذاشت پست رعايت شود. شما مي خواهيد به اندازه كافي پست منتشر كنيد تا افراد مطمئن شوند كه شما تمركز خود را روي بينندگان قرار مي دهيد. با اين حال، بايد اين نكته مهم را در نظر بگيريد كه با قرار دادن بيش از حد پست هايي كه مضمون خاصي نيز ندارند مخاطبان خود را خسته مي كنيد، زيرا اين پست ها هيچ جذابيتي براي مخاطبان ندارند.

در اينجا تعدادي توصيه براي شما داريم كه حتما آنها را رعايت كنيد.

  • ابتدا حداقل پس از يك روز كاري در سيستم قرار دهيد.
  • دوم، پست هاي خود را دو تا سه بار در 7 روز به اشتراك بگذاريد. شما مي توانيد اين ريتم را بيشتر بر اساس واكنش بينندگان خود افزايش دهيد، اما احتمالاً نبايد آن را كاهش دهيد.

2. تبليغات فراوان در پيج

طبق نظر 39 درصد از كارآفرينان مورد بررسي در اينستاگرام، دليل بعدي كه باعث از دست دادن فالوورهاي توليدكننده شما مي شود اين است كه محتواي شما بيش از حد بر تبليغات متمركز است. مطالعه ما نشان داد كه 39? از كارآفرينان اينستاگرام، دومين بازده سرمايه گذاري بهينه را براي همه محصولات / شركت هاي يك برند دارند. از طرف ديگر، اگر اين تنها سبك محتوايي است كه پست مي كنيد، مي توانيد بينندگان خود را دفع كنيد. بار ديگر تعادل عبارت كليدي زير است. علاوه بر پست هايي كه محصولات و/يا خدمات شما را برجسته مي كنند، بايد مطالبي را نيز ارسال كنيد كه:

  • ارزش هاي برند شما را نشان مي دهد.
  • دعوت به گفتگو مي كند.
  • جامعه مي سازد.
  • يك رويكرد مفيد اضافي براي محتوا؟ مخاطب خود را بخندانيد.

مطالعات نشان مي دهد كه اطلاعات سرگرم كننده براي به دست آوردن فالوور، اشتراك گذاري و تعامل در اينستاگرام بسيار موثر است.

3. استفاده از ربات

اگر فالوورهاي ربات را خريداري كرده باشيد، زماني كه همه آنها ناپديد مي شوند در يك بيداري سخت قرار خواهيد گرفت. درصد بسياري از كارآفريناني كه در اينستاگرام مورد بررسي قرار گرفتند، مي گويند اين سومين دليل شناخته شده براي از دست دادن فالوورهاي برندها است. وقتي سرمايه گذاري روي ربات ها براي ايجاد ظاهري از يك دنبال كننده قوي وسوسه انگيز است، اين تمرين فقط در دراز مدت به شما آسيب مي رساند. هيچگاه براي بالا بردن فالوورهاي پيج خود از ربات استفاده نكنيد زيرا هوش مصنوعي متوجه اين موضوع مي شود و در نهايت پيج شما حذف خواهد شد.

 

 

https://www.openstreetmap.org/user/ShanaVale4

https://www.tripadvisor.com/Profile/shahs688

https://www.4shared.com/u/Bxc7TfFf/ShanaVale4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29334932

https://www.mixcloud.com/ShanaVale4/

https://www.sbnation.com/users/ShanaVale4

https://www.liveinternet.ru/stat/shanavale4.tumblr.com/

https://www.evernote.com/shard/s473/sh/771799d5-0be5-e21e-9299-43e328e81e73/edbb1228fc04574ebdf9ae3e68d73b7f

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/91a52a16-4df8-43f9-9e16-e510e02f5270/Shah-S

https://giphy.com/channel/ShanaVale4

https://www.fanfiction.net/u/15433653/

https://seekingalpha.com/user/56575433/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/ShanaVale4

https://www.spreaker.com/user/16558437

https://justpaste.it/8uoa5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۲۵ توسط:خوشبخت از عشق موضوع: